La mountain bike i els gossos

Temes no relacionats amb la colla

La mountain bike i els gossos

EntradaAutor: admin » dg. març 08, 2009 12:38 pm

Us vull explicar el que m'he trobat en mes d'una ocasiò a l'hora de sortir amb la bici per aquestos camps.
El cas es que aviu al mati e sortit a fer uns km. pels camps i montanyes del voltant,a l'hora de la tornada a la Torre,al passar per la urbanitzacio del castell de montornes per la carretera,m'ha sortit de nose on un troç de gòs empaitan-me un bon troç,si m'enganxa m'hagess fet mal de devò.Això es per que el amo el deixa suelto pel carrer i la bestia ataca tot el que se li possa pel devant.Certament m'ha fet molta rabia,amb ganes de foteli un cop de roc al malait gos i deixarlo esteburnit alli mateix.Al final e corregut mes que ell i a pasat de mi,pero aquesta mateixa situaciò ja me le trobat un munt de vegades en llocs diferents i esclar al final ja et planteijes el passar per certs llocs encara que siguin publics,per por dels cullons de gossos.
Imagino que aixo es denunciable,pero esclar fins que no i hagin danys no et foten ni cas.Pentso que els amos dels gossos deurien ser conscients que els camins son de tots i els gossos aurien de estar lligats.
Nose avui estic indignat i per aixo us o volia explicar.
salut Mtb i castells.
:evil: :evil: :evil: :evil:
admin
Site Admin

Entrades: 39
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 9:56 am

Re: La mountain bike i els gossos

EntradaAutor: Toni Ancora » dt. març 10, 2009 10:54 pm

Es normal que estiguis emprenyat, jo també ho estaria. El cert es que el sol fet de que el gos estigui suelto ja es il·legal, si a més no portaba morrió, aixó també es il·legal i si t'ha atacat, encara que no t'ha ferit, també. Si portas teléfon movil, un cop fora de perill, pots trocar al 112, els hi dius que un gos t'ha atacat i que pot atacar a qualsevol criatura que pasi perque no està vigilat i ells ja s'encarregan d'enviar el mossos. Si enxampan al propietari ja veuras com no torna a tenir el gos sense lligar.
De tota manera la culpa es teva per fer aquestes coses que cansen tant, no es normal sorti el diumenge amb bicicleta, aixó ho fan els nens, no veus que cansa i a més intentan mosegarte?
Cuidat company i més sort amb el gossos je.je.je!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Que la Força t'acompanyi i els neumàtics no t'avandonin
Toni Ancora

Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 20, 2009 11:39 am
Ubicació: Torredembarra

EntradaAutor: Carol » dj. març 12, 2009 12:58 pm

Hola !
gossos amb morrió.. només han de portar-ho obligatòriament les races considerades com a perilloses i també és normal que el pobre animal vulgui campar per la muntanya ...
Ara si l'animal està XALAT això ja és un altre tema :lol: !!!
Ens veiem
Carol

Entrades: 1
Membre des de: dj. març 12, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: admin » dj. març 12, 2009 11:05 pm

Si la bestiola,campe per la montanya encara s'enten,la cosa esta en els tenen sueltos dins de la seva propietat i si tu tens la mala sort de pasar per devant de la casa,ja has begut oli,segur que surt a per a tu.
I lo que diu el Toni,certament jo dec ser una mica "raro" en veç de estar el diumenge dormint i no fer ress,au a fer sports de risc.Tornar a casa,fet pols,esgarrapat,cansat,molt sobint amb trompades i per mes inri lluitant amb els gossos :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Si es que no tinc remei.
admin
Site Admin

Entrades: 39
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 9:56 am

EntradaAutor: Toni Ancora » ds. març 14, 2009 10:21 am

No confonguem temes. Si un passeja amb el seu gos per la muntanya es una cosa, i que un gos surti al darrera teu en una urbanització o un poble, es un altre. Les races perilloses tenen obligatòriament ( existeix un catàleg de races ) que portar morrió encara que siguin absolutament mansos, la resta queda a discreció del propietari. Això vol dir que si tens un gos suficientment educat perquè no surti al darrera de ningú el pots portar sense morrió, però en cas contrari corres el risc de que et denunciïn. En tots el casos, en zones habitades ( pobles, urbanitzacions, etc.) el gos ha d’anar lligat sigui la raça que sigui.

En el cas del Carles s’ajunta tot. Zona habitada, gos que surt correns al teu darrera i no sabem si de raça perillosa o no. En aquella urbanització s’han donat una pila de casos de gossos perillosos, Pit bulls, Rottbailers, etc, i de no perillosos que els amos els deixen anar completament sols, al seu rollo. Han tirat per terra més d’una bicicleta i més d’un nen, després apareix el propietari tant tranquil dient que el gos no fa res. Que li expliquin això al nen desprès de l’ensurt o al de la bici desprès de la caiguda.

Jo entenc que els gossos han de córrer i han de fer exercici, però els propietaris han d’entendre també que la resta del mon no te perquè compartí el seu amor pels animals, i al igual que volem la llibertat de tindre un animal hem de respectar la llibertat d’altres de no voler que se’ls hi acostin.

Un conegut filòsof, del que no recordo el nom, va dir: [color=#000000]“ La nostre llibertat acaba on comença la del nostre veí.”
Si fóssim capaços d’aplicar aquet principi d’igualtat a tots els actes de la nostre vida, no ens caldrien lleis per di qui pot i qui no, ni si el gos ha d’anar lligat o no, ja sabríem naltros mateixos el que deuríem fer sense que ningú ens ho digues.

Però quin rotllo mes seriós i plasta m’ha sortit aquest post. Quan fem un altre calçotada?

Per cert, parlant de gossos, regalem un “Chou-chou” ( s’escriu així? ), femella, d’un any o any i mig, de pura raça. Ha estat abandonada i el chip que porta no l’han donat d’alta i no podem saber de qui era. Ja fa una setmana que la tenim d’ocupa i estem buscant algú que l’adopti. Si la voleu o coneixeu algú que la vulgui hem podeu trocar al 650 573 907 o enviar-me un mail a tgb080765@yahoo.es .

Pit i Amunt.

[/color]
Que la Força t'acompanyi i els neumàtics no t'avandonin
Toni Ancora

Entrades: 9
Membre des de: dv. feb. 20, 2009 11:39 am
Ubicació: Torredembarra

EntradaAutor: MIA » dv. març 20, 2009 11:54 am

Fa pipi i KK un xou-xou Toni?? jijijji :mrgreen:
MIA

Entrades: 25
Membre des de: dv. feb. 20, 2009 3:17 pm
Ubicació: http://duiamia1970.blogspot.com/

EntradaAutor: YOLANDA » dg. ago. 23, 2009 10:50 am

quina aventura Carles!! i és increible el què dona per parlar un tema com aquest!!! a casa tinc dos gossos de mida petita que els estimem moltíssim i són recollits del carrer. De l'abandó total i cru. Jo acostumo a recollir totes les bestioletes... fins i tot n'he tret de la protectora alguna vegada i en un estat depriment.... Sento no poder quedar-me amb el xou-xou pèrò el cor se'm en hi va. Ja en tinc prou amb: tortugues, peixos, periquitos de la iaia Peig, gat i dos gossos i una família que deu ni dò.
Atenció: la veterinària m'ha avisat que tot i que a Espanya la vacuna anti-ràbica ja no és obligatòria perquè no hi ha incidència de la malaltia, darrerament entren animals de l'Est d'Europa que no estan immunitzats i hi hagut algun brot controlat. És a dir, compte amb el tema...

Carles, compra't una protecció estil Edat Mitjana ...
YOLANDA

Entrades: 6
Membre des de: dc. març 04, 2009 11:22 am

Torna a: Off topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant